"Greece, greek islands, travel, taksidia, diakopes, ekdromi, tourismos" Tourismos Travel Guru: 20 λεπτά την ημέρα για να αλλάξει η ζωή σου!

Wednesday, June 8, 2016

20 λεπτά την ημέρα για να αλλάξει η ζωή σου!


Ο ειδικός γυμναστής, διαθλητής/τριαθλητής και μαραθωνοδρόμος Σταμάτης Ρώμας μοιράζεται τα fitness μυστικά του μέσα από μια συνέντευξη στο Andro.

Είμαι καθηγητής Φυσικής Αγωγής, ειδικός γυμναστής, ιδρυτής της
εταιρείας romasprotraining.gr (παροχή αθλητικών υπηρεσιών –σε επαγγελματίες και χομπίστες– σε ποδηλασία, δρομικά αγωνίσματα, τρίαθλο, δίαθλο, μαραθώνιο, καθώς και σε παιδιά/ενήλικες με «ειδικές» ικανότητες). Παράλληλα, είμαι ενεργός διαθλητής, τριαθλητής και μαραθωνοδρόμος, με επιτυχίες σε πανελλήνιο και παγκόσμιο επίπεδο. 


Ξυπνάω στις 6:30 το πρωί. και μετράω τους πρωινούς παλμούς, για να δω τη «φόρμα» μου. Τις περισσότερες φορές τρώω δυο-τρεις φέτες ταχίνι με μέλι και μπανάνα, μαζί με πράσινο τσάι. Όταν έχω πολύωρη πρωινή προπόνηση σε ποδήλατο ή τρέξιμο, τρώω επιπλέον Bran flakes, musli με γάλα και τοστ ολικής αλέσεως και φυσικό χυμό πορτοκάλι. 

Θα μπορούσα να πω ότι ένα «μυστικό» είναι οι επιπλέον διατάσεις ενώ κάνω ντους με ζεστό νερό. Μετά από τόσα πολλά χρόνια καθημερινής προπόνησης μπορώ εύκολα να ελέγχω το βάρος μου χωρίς να αγχώνομαι ποτέ για αυτό, καθώς πάντα κινούμαι εκεί που πρέπει. 


Μου αρέσουν τα γλυκά γενικά, οπότε καθημερινά κάνω μια ατασθαλία, πάντα όμως με «μέτρο» και χωρίς υπερβολές. Λατρεύω το τρέξιμο και το ποδήλατο, ακολουθεί το κολύμπι. Με αυτόν τον τρόπο διατηρώ την αντοχή μου. Προτιμώ ελεύθερες ασκήσεις αντίστασης, γιατί θέλω να είμαι στη φύση. «Αυτό που με εμπνέει να συνεχίζω την άσκηση είναι η ευεξία που νιώθω στο τέλος κάθε προπόνησης και τα οφέλη που παίρνω από αυτήν σε υγεία, ψυχολογία, θετική ενέργεια και καλή διάθεση». 

Έχω περασμένα στο κινητό τα πάντα από κλασική μουσική, όπερα, τζαζ, μέχρι χιπ χοπ και ελληνικά! Είναι πολλές οι ώρες προπόνησης, οπότε μου αρέσει η ποικιλία. Ως γυμναστής μου αρέσουν όλα τα αθλήματα, αλλά δυστυχώς το τρίαθλο είναι πολύ απαιτητικό και δεν μου αφήνει πολλά περιθώρια για να παίζω πινγκ-πονγκ, για παράδειγμα, που το λατρεύω. 


Για κάποιον που θέλει να αλλάξει τον τρόπο ζωής του αλλά τον «πνίγει» η αμείλικτη καθημερινότητα, η συμβουλή μου είναι να κάνει την αρχή και αφιερώνει έστω και 20 λεπτά καθημερινά σε μια οποιαδήποτε φυσική δραστηριότητα που τον ευχαριστεί. Η ζωή του θα αποκτήσει άμεσα ένα άλλο νόημα! 

Η οικογένειά μου, οι φίλοι μου και η αγάπη μου για τη φύση και τα ταξίδια είναι τα τρία πράγματα, εκτός από την άσκηση και την διατροφή, που καθορίζουν την ποιότητα ζωής μου.

No comments:

Post a Comment

Facebook